luckysims

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av almina - 2 juli 2013 12:27

Ja , detta är somsagt ett sent inlägg.

Jag har spelat lite på familjen Extic , Stoft.

 

Äntligen , åker dom tre till universitetet. ( Sebastian fick visst bära väskan ) 

 

ääälskar färgen på bilen.

   

när dom var där , så stack Jasmine till Cafét och Sebastian till gymmet i studentkorridoren.

   

Ni såg han killen bakom Jasmine när hon just skulle ta en tugga? Jo hon raggar på honom just nu.. ♥

Jasmine ; ååh , jag älskar dig. 
Killensomjagintevetnamnetpå; ååååhhh , fy vad jag saknar min mamma.

 

Senare på kvällen blev dom alla tre inbjudna på en fest.
Såklart började Sebastian ragga på en tjej. Killen bakom *tänka; låtsass som jag inte är här *

 

v-vänta? streakar han? o..o

 

Senare började visst alla streaka , och dom sprang ned till källaren. Såklart streakade Jasmine med.

Av almina - 2 juli 2013 12:00

Jo , som jag sa i förra inlägget.Hadde jag en överraskning pågång.

Gissa vad det är!

En HISTORIA.  Japp en historia ska påbörjas, fick ideén när jag köpe Semesterparadis.

Denna historia har tyvvär inget namn och kommer därför bli en omröstning därnere.

Hoppas ni gillar ideén! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej alla galna simmers ♥ , ni har just kommit till en blogg som drivs av en 11årig tjej Almina. Hoppas ni vill besöka mig fler gånger!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni den nya historian ska heta?
 Payys Dagbok
 Äventyret
 Historien om Payy

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Shiny Gold Star

IDTGASFH

Ubuntu - Link

Ovido - Quiz & Flashcards